Czy słyszeliście o tonisol? – poczytajcie jakie bywają opinie

November 26, 2013
By

mózg

Zapewne wy także szukacie opinii o produkcie Tonisol. I to nie musi dziwić, bo gdy należy nabyć produkt, to warto znać opinie innych ludzi. Tymczasem opinie te są bardzo różne. Niektórzy wychwalają Tonisol a inni ludzie wręcz przeciwnie. Może komentarze pod tym tekstem ułatwią wam ustalić własne zdanie. Czasami to zdanie innych konsumentów decyduje o tym czy kupujemy czy nie. Zapraszamy do umieszczania komentarzy.
Zacznijmy pisać od tego, że układ nerwowy u ludzi to innymi słowy układ zbudowany jest z tzw. tkanki nerwowej a także tkanki glejowej, integrujący działalność organizmu, rejestrujący bodźce, przetwarzający znajdującą się w nich daną oraz sterujący czynnościami ustroju: czynnościami mięśni oraz przekazywaniem do organizmu hormonów.
Zatem opiszmy tonisol.
  Skład Pojedyncza tabletka zawiera:Składniki czynne:L-tryptofan 100 mg,inozytol 100 mg,niacyna (wit. B-3) 7,5 mg Substancje dodatkowe: mikrokrystaliczna celuloza, fosforan diwapniowy (sub. wypełniające); talk, kwas stearynowy, amorficzny dwutlenek krzemu (nośniki); hydroksypropylometyloceluloza (sub. do stosowania na powierzchnię); dwutlenek tytanu (barwnik). Masa tabletki: 600 mg    Dawkowanie Dorośli 1- 2 tabletki dziennie, popijając dużą ilością wody.   Przeciwwskazania Preparat nie może być stosowany poprzez dzieci i kobiety w ciąży i karmiace.Przeciwwskazaniem do stosowania może być nadwrażliwość na którykolwiek składnik preparatu.   Wskazania Wskazania do stosowania preparatu Tonisol: pogorszenie samopoczucia, nastroju,obniżenie chęci do działania , utrata energii,problemy ze snem,narażenie na stresy i nadmierne obciążenie psychiczne   Opis Tonisol preparat uzupełniający dietę w składniki poprawiające funkcjonowanie układu nerwowego. Tonisol łączy w sobie działanie tryptofanu – prekursora serotoniny i melatoniny i działanie niacyny i inozytolu. Zarówno niacyna jak i inozytol uzupełniają działanie tryptofanu. Korzystnie wpływają na system nerwowy i stan psychiczny człowieka, działając uspokajająco, odprężająco, ułatwiaja zasypianie, poprawiają samopoczucie.Serotonina i melatonina: warunkują dobry nastrójdziałają przeciwdepresyjnezapewniają zdrowy senopóźniają proces starzenia sie komórekSerotonina bierze udział w przekazywaniu impulsów nerwowych miedzy komórkami mózgu, od niej również zależy czy może sygnał nerwowy będzie w stanie dotrzeć do wszystkich zakątków ciała. Nazywana może być ona ?hormonem szczęścia?, ponieważ wykazuje dzialanie przeciwdepresyjne, wpływając na poprawę samopoczucia. Wspólnie z melatoniną odgrywają ważną role w regulowaniu temperatury ciała, nastroju, przebiegu procesu dojrzewania i odnawiania się i wzrostu komórek.Melatonina może być odpowiedzialna głównie za regulację dobowego rytmu snu i czuwania. Jej właściwy poziom gwarantuje zdrowy, fizjologiczny sen.  
Doczytaj tutaj więcej:
na nerwy. Wciąż jeszcze jedynie parę ważnych zdań a propos zapobiegania chorobom i polepszania działania mózgu. Uszkodzenia mózgu w wyniku spożywania złych pokarmów i niezrównoważonego poziomu insuliny i leptyny zachodzą kilkadziesiąt lat wcześniej zanim pojawia się charakterystyczne objawy dolegliwości Alzheimera. I dlatego istotne jest, by zatem już obecnie podjąć decyzje dot. zdrowia zanim nieświadomie dopuścimy do uszkodzeń mózgu i nerwów, których nie będzie można odwrócić. Skoro zdecydujesz się na terapię z zastosowaniem oleju kokosowego albo średniołańcuchowych trójglicerydów upewnij się, że pierwsze dawki oleju są małe i zawsze przyjmowane podczas posiłku. Skoro w ciągu kilku tygodni dojdziesz do porcji czterech lyżek oleju kokosowego (wymagana dawka lecznicza) będzie to także normalna reakcja. Nie każdy toleruje taką ilość oleju kokosowego od samego początku. Olej kokosowy albo trójglicerydy należy przyjmować rano, bo w ciągu min. trzech godzin olej przekształca się w ketony i dociera do mózgu. Przyjmowanie czterech łyżek oleju kokosowego dwa razy dziennie może mieć korzystny wpływ na osoby z chorobą Alzheimera. Szacuje się, że do 2050r. w USA na Alzheimera zachoruje 15 mln osób. Zatem już obecnie możesz podjąć kroki, by przejąć kontrolę nad swoim zdrowiem i nie znaleźć się w grupie owych osób.
Z właściwym funkcjonowaniem układu nerwowego łączy się pamieć i koncentacja.Liczy się nie tylko, co jemy, ale również, jak dużo i często. Nie należy robić nadto długich przerw pomiędzy kolejnymi dostawami pożywienia – trzy, cztery godziny to również optymalny odstęp. Naturalnie nie każdy posiłek musi być obfity. Ważne, by nasza wlaściwa dieta składała się z trzech posiłków głównych i kilku mniejszych przekąsek, na przykład w postaci banana, mieszanki orzechów, wafli ryżowych czy może chrupkiego pełnoziarnistego pieczywa. Dla pobudzenia uwagi, podczas nauki warto pić zielona herbatę. Doskonale orzeźwia, a przy tym może być bogata w antyutleniacze. Konieczne może być picie dużej ilości niegazowanej wody mineralnej, która wspomaga zmiany biochemiczne w mózgu.
Wciąż jeszcze parę słów o bezsenności. Terapia poznawczo-behawioralna (cognitive-behavioral therapy – CBT) może być podstawową formą leczenia właściwego bezsenności pierwotnej. Przeprowadzenie interwencji behawioralnych, czyli zmieniających zachowanie, wskazane może być jednakże także u pacjentów z wtórnymi postaciami bezsenności przewlekłej, czyli współistniejącej z innymi chorobami. Wyniki badań naukowe wskazują, że większość pacjentów z bezsennością przewlekła, niezależnie od jej przyczyny, zmienia sposób życia i zaczyna myśleć o śnie w taki sposób, że bezsenność się utrwala. Przestrzeganie następujących zaleceń poprawia jakość snu: 1) zaniechanie spożycia kofeiny w ciągu 6 godzin przed planowanym czasem snu, 2) zaniechanie spożywania alkoholu i palenia papierosów wieczorem, 3) unikanie spożywania ciężkich posiłków i dużej ilości płynów w ciągu 3 godzin przed planowanym czasem snu, 4) wzmożenie aktywności fizycznej i umysłowej w trakcie dnia, unikanie jednakże wysiłku fizycznego i wzmożonej aktywności umysłowej w ciągu 3 godzin przed planowanym czasem snu, 5) zachowanie stałego czasu kładzenia się do łóżka i wstawania rano i zakaz kładzenia się do łóżka w czasie dnia, 6) unikanie wieczorem silnego, jaskrawego światła, należy przy tym zwrócić uwagę, że źródłem światła może być również telewizor i ekran komputera, 7) umieszczenie zegara w sypialni w taki sposób, by nie był on widoczny z łóżka.

Tags: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Szukaj leku

Polecamy

Banner

To może Cię zainteresować:
Zwróćmy naszą uwagę na camelis duo ( na – o tym należy podyskutować

W prasie obecnie tylko okazyjnie mówi się na temat produktu Camelis duo ( na i w naszym odczuciu warto to...

Close