Czy słyszeliście o inozytol? – poczytajcie jakie są opinie

January 9, 2013
By

mózg

Najczęściej okazyjnie mówi się na temat produktu Inozytol więc naszym zdaniem powinno się to zmienić. Niżej kilka najważniejszych danych na ten temat, wyrażamy nadzieję, że okażą się wartościowe.
Uwaga: inozytol nabędziesz w aptece.
Układ nerwowy człowieka to układ złożony z tkanki nerwowej a także tzw. tkanki glejowej, integrujący działanie ustroju, rejestrujący bodźce, przetwarzający znajdującą się w nich informację oraz zarządzający czynnościami ustroju: czynnościami mięśni oraz wydzielaniem hormonów.
Czyli opiszmy inozytol.
  Sklad
Substancje o działaniu odżywczym i/lub fizjologicznym:Inozytol, maltodekstryna (substancja wypełniająca)
  Dawkowanie
1-2 razy dziennie po 1 kapsułce po posiłku. Nie należy przekraczać zalecanej porcji. Preparat nie może stanowić substytutu zróżnicowanej diety. Nie zalecany kobietom w ciąży i w okresie karmienia. Przechowywać w miejscu suchym, w temperaturze pokojowej. Chronić przed dziećmi.
  Działanie

poprawia samopoczucie

łagodzi skutki stresu

działa odprężająco

  Opis
Inozytol, zwany również witaminą B8, odpowiada w organizmie zwykłego człowieka m.in. za prawidłowe funkcjonowanie neuroprzekaźników. Zwiększa wrażliwość receptorów na serotoninę, co skutkuje poprawą samopoczucia, sprawności umysłowej i stabilizacja nastroju. Zapewnia również równowagę jonów miedzi i cynku w komórkach mózgu. Ma to także istotne znaczenie dla systemu nerwowego.Inozytol, jeden z najważniejszych składników lecytyny, pełni również role substancji lipotropowej zapobiegającej gromadzeniu sie tluszczu i cholesterolu w wątrobie. Niedobór inozytolu związany może być z coraz wiekszym narażeniem na stres, a zwłaszcza z wypłukiwaniem jego z organizmu poprzez picie nadmiernej ilości płynów, np. kofeina zawarta w kawie znacznie obniża jego poziom. Suplement diety
System nerwowy ma związek z funkcjonowaniem naszego emocji. Jego najistotniejszą częścią może być ludzki mózg i zdzeń kręgowy. Komórki nerwowe charakteryzują się zdolnością do wytwarzania, przekazywania innym komórkom i odbierania od innych komórek specyficznych sygnałów a rownież zdolnością do przekształcania tego sygnału, gdy może być on przekazywany z komórki do komórki. Sygnał ów ma charakter elektrochemiczny. Pewne rodzaje komórek nerwowych są w stanie wytworzyć ów sygnał na skutek oddziaływań zewnętrznych, takich jak odkształcenia mechaniczne komórki nerwowej, bądź zadziałanie promieniowania elektromagnetycznego w zakresie światła widzialnego. Odmienne komórki nerwowe są w stanie przekazać taki sygnał komórkom mięśniowym, dla których stanowi on impuls sterujący kurczeniem się i rozkurczaniem mięśni.
Warto też pochylić się nad zredukowaniem stresu. Generalnie stres pojawia się, kiedy stawiane nam wymagania są wyższe niż realne bądź subiektywnie postrzegane możliwości im podołania. W uproszczeniu oznacza to, że musimy więcej niż jesteśmy w stanie. Źródłem wymagań może być zarówno otoczenie, jak i my sami. Te pochodzące ze świata zewnetrznego to również m. in. presja wywierana poprzez rodziców czy może partnera, oczekiwania pracodawcy, normy społeczno – kulturowe. Te, które fundujemy sami sobie są zazwyczaj rezultatem wewnętrznych standardów i aspiracji ujawniających się w takich stwierdzeniach jak “powinienem być dobrą rodzicem, zawsze być wyrozumiały ” czy może “jestem wartościowy jedynie wtedy, kiedy jestem efektywny”. Stres z zalożenia powinien działać mobilizująco, może być przecież sygnalem alarmowym dla organizmu, że równowaga została zaburzona i należy podjąć działania mające na celu jej przywrócenie. Wielu z nas twierdzi natomiast, że zamiast pomagać, utrudnia poradzenie sobie z sytuacją. W dużym stopniu na to, czy może będziemy się stresować czy może nie (a skoro tak, to również jak i jak długo), wpływ mamy my sami, nasze wartości, cechy charakteru i sposób myślenia W dużym stopniu, ale nie w 100 procentach.
Doczytaj tutaj więcej:
apteka internetowa.

Tags: , ,

2 Responses to Czy słyszeliście o inozytol? – poczytajcie jakie są opinie

  1. jolinka_Malinowska on January 10, 2013 at 12:10 am

    Może wiecie jak da się żwawo zasnąć? Ja czytałam o następujących metodach: Ćwicz wieczorami jogę, tai chi (to cie uspokoi) lub gimnastykę (o dużo łatwiej zasnąć zmęczonym po wysilku, niż gdy przesiadujesz w domu z całą energią ze zjedzonych posiłków).„Śpiewaj” w myślach piosenkę. Wybierz taką, którą bardzo dobrze znasz i „zaśpiewaj” w myślach cały jej tekst. Skoro nie pomoże, wyobraź jak piszesz tekst tej piosenki na wyimaginowanej klawiaturze, albo, skoro znasz język migowy, wyobraź jak pokazujesz cały tekst piosenki na migach. Wybierz bardzo dobrze znaną ci piosenkę, co do słowa. Można również słuchać łagodną muzykę lub nagranie językowe. Słuchanie lekcji językowych (czytanych lektorem o przyjemnym głosie) pod czas snu daje pozytywne efekty opanowania języka.

  2. Milena on January 10, 2013 at 1:15 am

    A co można zrobić jak nie da się zasnąć?Nie ćwicz na 3-4 godziny przed planowanym zaśnięciem. Ćwiczenia działają pobudzają, co utrudnia zaśnięcie. Zastanów się, czy może możesz przenieść te ćwiczenia na godziny poranne – dzięki nim dostaniesz delikatnego „kopa” energii na cały dzień. Stres, lek, niepokój powinny powodować trudności z zaśnięciem i utrzymaniem snu. Ogranicz jego stosując techniki relaksacyjne. Może pomóc Ci w tym zakup dobrej książki. A może istnieją pastylki na sen i uspokojenie? Tak, da się znaleźć je w aptece. Przykładowo Forsen to także suplement diety zawierający kompleks naturalnych składników, które pomagaja uzyskać stan odprężenia i wyciszenia organizmu, ułatwiając zasypianie i poprawiając jakość snu, niezbednego do regeneracji i prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Szukaj leku

Polecamy

Banner

To może Cię zainteresować:
Krople uspokajające – można zawsze sprawdzić -

Na ogół tylko czasem pisze się na temat produktu Krople uspokajające więc w naszym odczuciu trzeba to zmienić. Niżej parę...

Close